onsdag 10. juni 2009

Hei igjen

Nå har bloggen ligget brakk en uke, så en liten oppdattering er på tide nå. Bloggen planlegges å avsluttes, men den vil bli liggende ute i den formen den ligger idag. Er nå igang med å lage en ny nettside for å fortsette Grethes kamp. Det er idag samlet inn over 100000kr, og vi har nå er stort overskudd som vi skal jobbe videre med. Har forsøkt å finne noen vi kan hjelpe i Grethes ånd. Har kontakt med kreftforeningen, men problemet er taushetsplikt, dvs at jeg kan ikke få navn på de som er syke, men noen må ta kontakt med meg. Derfor lager vi en hjemmeside som skal være oppdatert og inneholde all innformasjonen som trengs. Kreftforeningen vil publisere dette hos seg og sende budskapet om Grethes kamp til alle det måtte angå.

Vil takke alle som har fulgt bloggen gjennom de siste månedene til meg og Grethe og nå i tiden etterpå. Bloggen har vært en stor styrke for oss, og vil være et flott minne for barna og meg i fremtiden. Jeg håper at dere alle vil følge Grethes kamp videre når hjemmesiden kommer opp. Grethes kamp slik den startet endte brått 23. mai, men sammen skal vi fortsette en kamp for å gjøre hverdagen til noen som er i en vanskelig situasjon litt bedre, for det er noe Grethe ville ønsket og jeg er sikker på at hun vil følge oss fra sin rosa sky der hun sitter og koser seg med kaffe latte og kremtopper nå. Tipper det går kontinuerlig Ungkaren, Paradise Hotel, Frustrerte fruer og Greys Anatomy på tven hennes, ispedd litt Dr. Phil :)

9 kommentarer:

  1. Kommer absolutt til å følge kampen videre!
    Sender dere mange gode vibrasjoner, tanker og klemmer! Stå på videre.
    Syns det dere gjør, er utrolig flott!

    Mange varme klemmer fra Hege

    SvarSlett
  2. Jeg følger selvfølgelig Grethes kamp videre.

    Klem fra Kine

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at vi har fått lov å følge dere gjennom denne bloggen. Du må huske å legge ut navnet på den nye nettsiden her så vi kan følge og støtte videre. Dere har åpnet øynene på mange mennesker her, kjente som ukjente.

    Tusen takk, gleder meg til å se den nye hjemmesiden når den er klar.

    Linn

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig skal jeg følge Grethes kamp videre.
    Er utrolig flott det du gjør Jørgen. Grethe hadde vært super stolt av deg og det er alle vi andre også.

    Takk for at jeg får følge videre. Stå på!

    klem Cathrine

    SvarSlett
  5. Kjære Jørgen!
    Tenker på dere gjennom dagene.
    Ser kanskje R.A. i Bergen i morgen.
    Tanker og hilsen fra Marie

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at jeg har fått ta del i deres kamp. Jeg fortsetter å følge Grethes kamp.

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Hei Jørgen.

    Det var godt å se deg i barnehagen i dag, og å få gitt deg klemmen du hittil kun har fått via pc'en. Fortsetter å følge med på kampen, takk for at vi har fått være med på Grethes siste reise her inne!

    Dere har, som det står lenger oppe på siden, åpnet øynene på mange av oss...

    Klem, Kari Anne

    SvarSlett
  8. Hei Jørgen.

    Det har vært fint og få lov til å følge Grethe sin kamp.
    Du gjør en super innsats for å hjelpe andre.

    Dikt:

    Herlig!

    Tida er di.
    Dagen er din.
    Du eier deg selv.

    Du kan
    gjøre en forskjell.

    Gå derfor rakrygget ut.

    Du er Priviligert!

    Laila:)

    SvarSlett
  9. Hei - dette var sterk lesing. En flott og sterk blogg og sterke mennesker!
    Vi har en kreftsyk datter, så jeg fattet interesse da jeg så bloggen deres.
    Fint å kunne lese om andre som har vært i samme fortvilte situasjon.
    Vi håper fortsatt å kunne vinne denne kampen.

    SvarSlett