mandag 30. mars 2009

..alle dager er ikke like gode...

Dette har vel egentlig vært en ganske tøff dag...denne dietten tar fra meg all energi! Drikke 6 liter om dagen med et pulver som ikke smaker godt, spise grønt hele tiden og ikke bli ordentlig mett...det er ikke akkurat fest! I dag vokste rett og slett frokost og lunsj i munnen på meg og kom opp igjen. Blir jo helt sløv og slapp...så go supergreen var ikke et slag ord her hjemme idag. Men ting snudde litt da mamma lagde en god suppe, så takk:) men supergreen orket jeg ikke mer av idag, rett og slett. Så når jeg blir sulten og aldri ordentlig mett blir jeg ikke bare energi løs men også...sur! jaja...

Litt positivt idag også da! Vi har ordnet oss pass i dag:) for om alt går etter planen, reiser vi til varmere strøk uka etter påske. Alt avhenger av mr og blodprøvene på fredag. Hvis det ikke er gode nyheter der, så blir det cellegift. Jeg reiser ikke til utlandet da, pga infeksjonsfaren og bivirkninger. Så vi krysser alt og håper på positive tilbakemeldinger! Medisinene jeg får nå er en tabelett om dagen og en sprøyte i mnd...og ingen bivirkninger. Så håper jo virkelig at det fungerer!

Så håper energien strømmer innover meg imorgen og grønt + supergreen smaker fortreffelig:)

2 kommentarer:

  1. Det tar litt tid for kroppen å venne seg til dette her vil jeg tro. Forhåpentligvis vil energien komme snart. Du har jo akkurat startet med dietten, så etterhvert blir du skikkelig dreven, og disker opp både det ene og det andre som både smaker godt og som metter.

    Håper så inderlig at dere får dratt på tur etter påske snuppa. Det vil dere ha såååå godt av. Krysser alt jeg har på kroppen for gode resultater på fredag.

    Stooooor vårklem til deg fra meg.

    SvarSlett
  2. Heia Grethe!
    Ta styringa så kroppen får fred og kan lege seg selv. Den liker grønt - og den elsker basisk mat, den er bare ikke vant med det - og tungen som tror den bestemmer hva som er godt og dårlig vil også like det. Det finnes så mye god basisk mat. La omgivelsene dine være kreative Grethe. Som Jeanette skriver, så er overgangen litt uvant, den må venne seg til det..
    Når du tenker på de 4 mnd er det ikke et halvgått svangerskap engang.
    kroppen lengter etter grønt,
    Jeg spiser selv mye basisk mat - og det er mye godt du kan lage. Har vært igjennom en periode med 4 liter og bare basisk mat i 2 måneder. Det er verdt HVER DAG - SE for deg den dagen prøvene dine hos BØHN blir bedre og bedre, og HØR hun sier det. Hun har vært min lege i 27 år.
    Skrev til deg i går også, men mistet to innlegg på denne bloggen..Hååper dette kommer frem.
    Stå på Grethe. Sender mange varme tanker med mye energi i.
    I vennlighet Audhild Modahl - Solvor og Harry sin venn.

    SvarSlett