lørdag 28. mars 2009

"Du kan bli frisk"

Du kan bli frisk...det fikk jeg høre i går, noe så fantastisk! Dette fantastiske greiene krever hard jobbing og konsentrasjon, men dette skal jeg klare:)

Så skal jeg prøve å forklare litt da hva dette er for noe. Dette er noe vi har hørt om via tante Solvor, Jørgen sin. Det er en dame som heter Reidun Bøhn som holder til i Askim som er akupunktør og homopat. For to år siden kom hun borti dette med ph verdien i kroppen/blodet borti USA av en Robert O.Young. Så dette går ut på å få stabilisert ph verdiene så cellene i kroppen har en sunt miljø å leve i, som igjen gjør at man vil holde seg frisk. Utrolig enkelt forklart da:) Det hun gjorde med meg var at hun tok blod dråper fra fingertuppen min og kikket på de under et mikroskop som igjen ble forstørret så vi kikket på de på en data skjerm. Mye dritt der ja! litt rart å se levende sopp... så snakket vi masse og vi ble overbevist om at dette er verdt å prøve.

Min nye hverdag da består av en drastisk endring av kostholdet, nå er det bare basisk mat som gjelder og det er grønnsaker i alle varianter, olje og krydder. Så skal jeg ta pulveret supergreen, tabeletter og noen dråper. Pulveret og dråpene blandes ut i vann, som jeg skal drikke mengder av helst 6 liter om dagen. Det er jo litt mye da, men får sitte med vannflaska og sikre meg en do i nærheten hele tiden:) Så fanatsik skal jeg holde på i 4 mnd for da har kroppens blod fornyet seg, som jeg forstod. Har kjøpt en bok jeg skal lese om dette oxo. Så nå er jeg igang, drukket en liter med supergreen og spist salat til frokost, nam, nam! Så vet dere det at jeg er SÆR i mat veien og FANATISK i 4 mnd. Vil du lese mer så sjekk ut www.phbalanse.no

Igår hadde jeg en utrolig koselig kveld sammen med mine nydelige venniner Jeanette, Eldina og Lisbeth. Vi var hos Lisbeth i Oslo og det var deilig med ost og kjeks og godis:) Men nå er det slutt!!!

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for en kjempe koselig kveld i går. Vi skal fortsette å kose oss sammen vi, men med sunne alternativer ;-).

    Dette høres kjempe spennende ut, og veldig logisk i mine ører. Vi skal ikke undervurdere kroppens evne til å lege seg selv. Og med denne dietten gir du det kroppen trenger til å kjempe mot sykdommen, og bli frisk.

    Fant en side fra Norsk vegetarforening ang matlaging og oppskrifter. Kanskje det er tips å hente der.
    http://www.vegetar.com/mt/2006/05/matlaging.html

    I dag er starten på et langt og sunt liv snuppa mi.
    Stå på!
    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Takk for at du har laget denne bloggen snuppa. Vi tenker masse på deg og dine og gleder oss over gode nyheter :-) Spennende med endring i matveien da, kunne kanskje være noe for flere...Du får samle oppskrifter!!
    Klem klem klem

    SvarSlett
  3. http://www.godtfredsen.no/

    En annerkjent healer m.m, Gillian Godtfredsen, som har hjulpet mennesker i din situasjon. Hun tar i mot besøk på Bygdøy.

    Klem Bror

    SvarSlett
  4. Hei!
    En klinikk med godt omdømme. Samme forståelsen av sykdom og helbredelse som hos Robert.O.Young.

    Ny klem, Raymond

    SvarSlett
  5. Viktige telefonnr.

    - Utprøvingsenheten på Radiumhospitalet: Tlf: 22934000

    - Nasjonalt senter for alternativ medisin
    tlf: 77649190

    SvarSlett
  6. Forskning i Norge. Eksperimentell behandling.
    http://www.nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/1422174.html

    Professor Bjerkvig ved universitetet i Bergen.

    SvarSlett
  7. Kjære Grethe.
    Får ikke til å sende deg en kommentar fra min konto så nå låner jeg (Raymond)Andre' sin. Vil bare si at jeg følger med på bloggen din og tenker mye på deg. Hørtes ikke godt ut med alt oppkastet. Håper det hjelper å redusere på cellegift tabelettene. Ser frem til å treffe deg og resten av familien når vi kommer på besøk i pinsehelgen.Ønsker deg en smertefri natt og en energifull dag i morgen.
    Mange varme tanker fra Anne Tone

    SvarSlett