lørdag 16. mai 2009




11 kommentarer:

  1. Ser ut som om dere koser dere der, ja. Og er det noen som fortjener å kose seg så er det dere.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig! Krysser fingrene for at det blir mange dager som dette!

    SvarSlett
  3. Å det ser helt fantastisk ut - kos dere masse. Håper dere får mange slike dager sammen. PS Grethe du er bare helt nydelig.
    Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Jeg får tårer i øynene av å se dere to. Dere er så skjønne! Ser hvor godt dere har det sammen. Håper dere får maaaaaange slike gode stunder i karet.
    Mange varme klemmer fra meg.

    SvarSlett
  5. Dette bildet er svaret på sann kjærlighet.. Et lite sitat fra Khali Gibran som jeg syntes passer til dere; Kjærligheten gir ikke annet av seg selv og tar ikke fra andre enn seg selv,-kjærligheten eier ingenting og kan ikke eies;for kjærligheten er nok i seg selv. Carpe diem kjære kusine,-og det vet jeg også at du gjør..Stor god klem til dere to.

    SvarSlett
  6. Picture Perfect og for et nydelig ektepar.
    Så deilig for deg Grethe, du er så vakker.
    Boblene i bassenget er lykkebobbler - håper og tror at dette gjør godt for kropp og sjel.
    Ønsker deg og dine en flott lørdagskveld.

    Klem fra oss i Vestfold, som har dere i tankene hele tiden.

    SvarSlett
  7. Kjære bestesnupp!
    For et nydelig bilde, ser at dere storkoser dere, og håper dagene fremover blir like bra som dagen i går. Jeg har prøvd å legge inn et innlegg to ganger siden vi var og besøkte deg på sykehuset, men har klart å slette begge innleggene :(
    Ser at veldig mange har lagt inn kommentarer og jeg er så enig i det folk skriver. Dette er så ufattelig urettferdig og meningsløst! Alle verdens språk blir fattige når jeg vil fortelle hvor trist og uvirkelig alt dette er, skulle ønske jeg snart kunne våkne fra dette marerittet!
    Kjenner nå at det er veldig vanskelig med ord..
    Vil bare at alle som leser denne skal vite at jeg føler meg som verdens heldigste jente som har deg som bestevenninne! Enestående og unik er du!
    Og det er du også Jørgen! Du har hatt så mange roller oppi alt dette her, var godt å lese at du har funnet roen! Ønsker dere virkelig alt det aller beste!
    Får ikke til å skrive mer nå, men har masse på hjertet som jeg gjerne vil fortelle dere, og tar gjerne et lite besøk når dere orker.
    Ps! Atif, Almira, Adem, mamma og pappa hilser alle kjempemasse og ønsker dere mange flotte stunder sammen fremover! Vit at vi er mange som har dere i tankene våre hele tiden!
    Stooooooooor klem fra oss alle

    SvarSlett
  8. Hei Grethe! Har tenkt så utolig mye på deg siden jeg pratet med deg,det er så vanvittig urettferdig dette her.Du er en fantastisk og snill person, med en flott utstråling som både jeg og Sander ble glad i med engang du startet i barnhagen.
    Jeg har tenkt mye på om det er noe jeg kunne hjulpet deg med, og siden jeg jobber som fysioterapeut lurte jeg på om du kunne ha behov for noe behandling hjemme? Jeg stiller opp når du måtte ha behov.
    mange klemmer fra anne thomle

    SvarSlett
  9. Kjære Grethe.
    En uendelig god klem fra onkel Jon og Alvhild

    SvarSlett
  10. åh!ser herlig velfortjent ut.
    Varme solskinnstanker fra Kjersti

    SvarSlett
  11. Kjære Grethe og Jørgen!
    Ville bare si at vi sender dere mange tanker hver dag..

    Klemmer fra Gry og Christian.

    SvarSlett