tirsdag 19. mai 2009

Glemte noe

Torsdag 28 mai fra ca kl. 1900 vil det holdes en konsert i.f.m. innsamlingen til massasjebadet til Grethe på Drammen Teater her i Drammen. På scenen har Maibritt ordnet Veslemøy Solberg, Sven Ohrvik og Håvard Gryting. Jeg har bedt Richard Holmsen om å spille. Så alt er duket for en kjempetrivelig kveld på teateret. Forhåpentligvis får vi høre noen ord om det å gjøre en forskjell også. Håper så mange som mulig har lyst til å være med. Grethe skal være med om jeg så må bære henne inn :)

4 kommentarer:

  1. Hei Grethe og Jørgen.
    For et flott tiltak! Jeg må bare beundre styrken og kreativiteten dere viser om dagen. Var så godt å lese om fotoseansen dere hadde hjemme også, så utrolig viktig for ettertiden! Har veldig lyst til å delta på konserten, hvis logistikken går opp så kommer vi.

    Og Jørgen: her kommer klemmen jeg ikke fikk gitt deg i barnehagen i dag tidlig - gi den videre til Grethe også! Vi tenker masse på dere om dagen, håper fjernhealingen fortsetter å gi energi...
    Kari Anne og Toralf

    SvarSlett
  2. Vi kommer og jeg håper dere får det til så Grethe også orker å komme.
    Vi får krysse fingrene for at healingen kan hjelpe.

    klem

    SvarSlett
  3. Vi kommer - og vi gleder oss.. Så flott at dere får dette på benene!!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Lars og jeg kommer på konserten på torsdag, dere er en fantastisk familie! Håper at du er sterk nok Grethe til å komme :)

    Mange klemmer til dere alle

    SvarSlett