lørdag 23. mai 2009

Grethe døde inatt kl. 23.59.

63 kommentarer:

  1. Kondolerer, Tankene våre er med dere i denne tunge tiden.
    Mvh
    Oss i LS 31

    SvarSlett
  2. Sender deg og barna noen varme tanker, Jørgen. Masse kondolanser fra trøndelagen.

    SvarSlett
  3. Mine dypeste kondolanser. Det var veldig trist å høre, jeg håper dere klarer å finne styrke i denne vanskelige tiden Jørgen. Hun har det godt nå.

    Dersom du føler for å snakke så er det bare å ringe meg. Eller si ifra dersom det er noe annet jeg kan gjøre.

    Jeg tillater meg å legge ut et dikt som ble delt til meg rett etter at min kone døde. Det gjorde godt for meg å lese det, og jeg håper dere vil få den samme effekten.

    Do not stand by my grave and weep.
    I am not there. I do not sleep.
    I am a thousand winds that blow.
    I am a diamond glint on snow.
    I am the sunlight on ripened grain.
    I am the gentle Autumn rain.
    When you awake in the morning hush,
    I am the swift uplifting rush
    Of quiet birds in circling flight.
    I am the soft star shine at night.
    Do not stand by my grave and cry.
    I am not there ...... I did not die.

    Varme tanker,
    Espen Simonsen

    SvarSlett
  4. Kondolerer, Jørgen. Jeg sliter med å finne de rette ordene - kunne ønske det var noe jeg kunne si for å trøste, for å lette på sorgen eller for å kunne gjøre alt bra. Men jeg ser jo at de ordene finnes ikke akkurat nå.

    Ta vare på deg selv - og på barna dine. Gjennom dem vil Grethe leve videre.

    Anne

    SvarSlett
  5. Kondolerer Jørgen.
    Dette er ufattelig trist. Ord blir fattige i en slik stund. Håper og tror at Grethe har det godt nå, at hun får hvile.

    Minnene om Grethe vil alltid leve videre!

    Vi hvisker trist farvel til deg
    Og tørker tårer bort
    Vi minnes alle sammen
    At din tid gikk alt for fort.

    Jeg er glad jeg fikk gleden av å kjenne deg.
    Caroline og familien

    SvarSlett
  6. Kondolerer Jørgen!
    Dette er ufattelig trist. Ingen ord kan trøste deg nå, men vi føler med deg og sender varme tanker til deg og barna.
    Takk for at dere har delt denne tunge tiden med oss...det har gjort noe med oss og man får et annet perspektiv på ting..

    Varme klemmer fra Gøril og familien

    SvarSlett
  7. Mine dypeste kondolanser.

    "De vakreste blomstene blir plukket først"

    Grethe gjorde et stort inntrykk på meg, kommer aldri til å glemme henne.

    Mange varme tanker fra Trine.

    SvarSlett
  8. Kondolerer Jørgen.
    Sender varme tanker til dere alle, som har mistet ei fantastisk jente.
    Takk Grethe, for at jeg fikk mulighet til å bli kjent med deg, samt følge kampen din gjennom denne bloggen.

    To pene blå øyne
    Et skinnende smil
    Et kjempestort hjerte
    Et så altfor kort liv

    Du vant alles hjerter
    Du ga av hele deg
    selv med all den smerte
    du fikk på din vei

    Sov søtt, lille engel
    Du blir aldri glemt
    Nå kan du trygt sove
    Din sjel hjem er sendt

    Varme klemmer fra Hege

    SvarSlett
  9. Dette var utrolig trist Jørgen. Tenker masse på deg og barna - føler med deg og dine i sorgen
    Tommy med familien

    SvarSlett
  10. Sender mine djupaste kondolansar til deg Jørgen og ungane. Grethe har det godt no... Fri for smerter, plager og alt anna vondt. Håpar du finn styrke til å ta deg gjennom den vanskelige tida som står framfor deg. Alle dei gode minnene med Grethe vil du ta med deg som gull resten av livet.

    Varm klem

    SvarSlett
  11. Kjære Jørgen!

    Alle varme tanker går til deg og barna, og hele den fantastiske familien vi har blitt kjent med gjennom Grethes sykdom.

    God klem fra Isak, Frida, Roy og Cecilie

    SvarSlett
  12. Kjære Jørgen !

    Vår dypeste medfølelse med deg og din familie.

    Med vennlig hilsen familien Asbjørnsen på Sola

    SvarSlett
  13. Kjære kjære Jørgen!
    Så utfattelig trist! Har ikke ord. Sitter bare her og gråter! Sender mange tanker til dere som er igjen! Ta godt vare på hverandre i den tunge tiden.
    Og vit at jeg setter stor pris på at dere har delt denne ferden med oss! Dere har vært, og er, utrolig sterke!

    Mange lange gode varme klemmer sendes til dere!

    SvarSlett
  14. Det er fryktelig trist å høre. Tenker masse på deg og barna. Skulle virkelig ønske at jeg kunne gjøre noe som hjelper litt i sorgen. Jeg skal i hvertfall ta godt vare på Noah-August når han begynner i barnehagen. Klem fra Solveig på Gullgruva

    SvarSlett
  15. Ufattelig trist dette her, mine dypeste kodolanser.
    Hv i fred Grethe. Føler meg kjempeheldig som fikk bli kjent med deg, du er et fantastik menneske! tenkr på deg og familien din.
    varme kklemmer, Tine

    SvarSlett
  16. Farvell snille Grethe , og takk for at vi fikk lov til å bli kjent med deg og dine. Du har lært oss så mye om livet

    Klem Mai-Britt og Roar

    SvarSlett
  17. Vi tenker på dere. Ta vare på alle gode minner!

    Hilsen Familien Jara.

    SvarSlett
  18. Kjære Jørgen,

    Vi kondolerer, dette er bare kjempetrist.

    Tenker på dere alle i denne tunge tiden og sender dere mange varme og gode tanker!

    God klem fra Benedikte, Marianne og Per-Asle

    SvarSlett
  19. Kjære Jørgen.

    Jeg kan ikke få uttrykt hvor lei meg jeg er for det tapet du og barna har lidd nå. Kondolerer så mye med tapet av ei fantastisk jente!

    Jeg trøster meg med at Grethe gjorde en forskjell - en forskjell for alle som var så heldig å være en del av livet hennes.
    Jeg trøster meg med at hun ikke lenger har vondt, at dere (og alle vi andre) nå kan huske på de gode tingene - og ikke sykdommen.
    Jeg trøster meg med at LS og NA har en fantastisk pappa igjen til å ta vare på dem - og at du har en flott familie rundt deg som tar vare på deg i den tiden som kommer.
    Jeg trøster meg med at du og barna har mange flotte venner og bekjente rundt dere som stiller opp og hjelpe dere når dere trenger det.


    Kjære Grethe!

    Takk for at jeg fikk bli kjent med deg.
    Takk for gode samtaler, latter og smil.
    Takk for gode minner og gode ideer.
    Takk for at jeg fikk dele denne vanskelig tiden sammen med deg gjennom bloggen.
    Takk for alt du har gitt meg og lært meg.


    Manger store varme klemmer fra Britta.

    Klemmer og kondolanser fra Lars, Katrine og Kristian også!

    SvarSlett
  20. Kjære Jørgen
    Kondolerer, ufattelig trist. Tenker på dere hele tiden. Er utrolig glad for å ha blitt kjent med dere.
    Klemmer fra Christer & Charlotte

    SvarSlett
  21. Hvil i fred Grethe - takk for at du var min venn!

    Kjære Jørgen og resten av familien.
    Kondolerer. Min dypeste medfølelse og varme tanker til dere i denne tunge stunden.

    Vennlig hilsen Nanna.

    SvarSlett
  22. En stolt kvinne har reist videre på veien, takk for at vi fikk være med en stund. Takk for Tverken, takk for konserter, takk for dine tanker du har delt med oss, takk for dine kjappe replikker, takk for ditt vinnende smil...

    Kjære Jørgen, min turkamerat og samtalepartner. Min dypeste medfølelse. Dette er bare trist. Vi tenker masse på deg og LS og Gusta.....

    Klemmer fra John og jentene.

    SvarSlett
  23. Kjære Jørgen.
    Dette er bare så ufattelig trist. Sender mange varme tanker til dere.

    Mange klemmer fra Lill m/familie

    SvarSlett
  24. En ny sstjerne er kommet på himmelen. Hvil i fred Grethe.

    Anita

    SvarSlett
  25. Kondolerer.
    varme tanker og klem fra
    Kristin, basisgruppe 5

    SvarSlett
  26. Kjære Jørgen og familie. Kondolerer.
    Dette har vært en reise i håp og nedturer. Nå gråter vi,
    Anette og Sigurd

    SvarSlett
  27. Hvil i fred kjære Grethe.
    Tusen takk for at jeg fikk være din venn.
    Kjære Jørgen. Min dypeste medfølelse,sender varme tanker til dere i denne tunge stunden.
    Mange klemmer fra Christine.

    SvarSlett
  28. Kjære Jørgen.
    Mine tanker går til dere alle i denne vanskelige tiden.

    Har skrevet ned noen ord jeg har lyst til å dele:


    ET LIV HAR NÅ EBBE UT
    ET LIV SOM STOD OSS SÅ NÆRT
    ET LIV SOM VAR FYLLT MED GLEDE OG OMSORG
    ET LIV SOM VI ALLE HADDE SÅ KJÆRT

    ET LIV MED FAMILIE OG VENNER
    ET LIV SOM HAR SATT SINE SPOR
    ET LIV SOM VI ALLE VAR GLA` I
    ET LIV SOM VAR BEST PÅ DENNE JORD

    ET LIV SOM HAR KJEMPET MOT SMERTE
    ET LIV SOM HAR HATT DET SÅ VONDT
    ET LIV SOM ALIKEVEL HADDE STYRKE
    ET LIV SOM ALDRI GA OPP

    ET LIV SOM HAR GITT OSS SÅ MYE
    ET LIV SOM VAR FYLLT MED KJÆRLIGHET
    ET LIV VI ALLTID VIL HUSKE
    ET LIV SOM NÅ ENDELIG FÅR HVILE I FRED

    TUSEN TAKK FOR ALT GRETHE, JEG VIL ALDRI GLEMME DEG.

    VARME KLEMMER FRA CATHRINE

    SvarSlett
  29. Kjære Jørgen og den nærmeste familie

    Kondolerer. Alle våre tanker går til dere nå. Dette er så ufattlig trist.

    Vi sender dere varme tanker.

    Audun, Ragnhild, Monica, Trond, Casper og Kaja.

    SvarSlett
  30. Å så vondt så vondt... Jeg gråter med dere.
    Marie

    SvarSlett
  31. Kjære Jørgen og familien. Så ufattelig trist - og så plutselig slutt, selv om det var ventet. Mine varmeste tanker til deg, barna og resten av familien. Grethe er fri fra smerte - så må dere leve videre en stund nå med smerten over tapet - en følelse som ingen andre kan noe om, enn de som har vært der før dere. Min dypeste medfølelse går til dere akkurat nå. Takk for alt dere delte. Hvil i fred, kjære Grethe. Ha styrke på veien videre, Jørgen. Gode klemmer fra Vibeke med famile

    SvarSlett
  32. Dette er bare så ufattelig trist,sender mange varme tanker til deg og dine Jørgen.Vi skal gjøre hverdagen så fin som mulig for LS og NA i barnehagen,trenger du noen så er vi der for deg også.
    Gla i deg Grethe,hvil i fred.....Klemmer fra Inge.

    SvarSlett
  33. Kjære alle de nærmeste til Grethe!
    Varme tanker til dere alle.
    Hilsen og klemmer fra Anne-grethe tidligere kollega av Grethe

    SvarSlett
  34. Kjære Jørgen...
    Tenker masse på deg og barna... Kondolerer så masse med tapet på deres kjære kone og mamma, og ikke minst vår alles kjære Grethe.Hun har betydd mye for mange små og store. Vi takker for at vi fikk oppleve Grethe som den fantastiske persjonen hun var. Og for alt dere har lært oss i denne bloggen.. Tusen takk Jørgen. Våre varmeste tanker går til deg og barna. Hilsner fra Trine, Per André, Tiril og Pernille.

    SvarSlett
  35. Dette gjør så vondt, har ikke ord. Hvil i fred go'jenta mi. Du vil alltid være med meg. Er så innmari glad i deg.

    Mine tanker går til deg Jørgen, barna og resten av familien. Ta vare på hverandre i denne tungen stunden.

    Mange klemmer fra Jeanette.

    SvarSlett
  36. Ord blir så fattige. Men tusen takk for at dere åpnet livet deres for oss gjennom bloggen i en så personlig del som slutten av livet for ei super jente. Dere skal vite at dere har gjort en forskjell for mange. Gode ønaker til dere nærmeste, det er mange som tenker på dere.

    SvarSlett
  37. <3 hvil nå,grethe <3
    kjære Jørgen. Ord strekker ikke til, men jeg føler så med deg i sorgen. Deg og resten av familien. Takk for at dere har delt så mye med oss, og at vi har fått ta del i håpet, i lykken, og nå i sorgen. I kveld skal jeg tenne et lys for dere alle.
    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
  38. Hvil i fred Grethe

    Til Jørgen og familien

    Kondolerer og vår dypeste medfølelse

    Hilsen Bjørn m/fam

    SvarSlett
  39. Kjære Jørgen!
    Mine varmeste tanker går til deg Jørgen,barna og familien din som har mistet deres kjære Grethe.
    Dette er så ufattelig og trist! Takk for at dere har delt tankene deres med oss, vi har lært mye av det å sette pris på hverdagen, de små ting og ikke mist det å sette pris på hverandre.
    Grethe har betydd så mye for liten og for stor og vi kommer til å savne henne kjempe masse.
    Varme klemmer fra Mette

    SvarSlett
  40. Takk Grethe for de små, men meningsfylte samtalene vi hadde.
    Skal ikke glemme det du sa!

    SvarSlett
  41. Kjære Jørgen.
    Min dypeste medfølelse går til dere nå, så ufattelig trist. Ta vare på deg selv og barna.
    Takk for alt dere har delt med oss gjennom denne bloggen.
    Camilla med familie.

    SvarSlett
  42. Kjære Jørgen!

    Kondolerer.
    Tusen takk for at vi har fått følge dere i denne kampen. Dere har vist en enorm styrke, masse kjærlighet og mye omtanke.
    Et varmt og nært liv har gått bort, men vil for alltid leve gjennom deg og barna.
    Grethe har det bra nå Jørgen!
    Gråter med dere...

    Varme klemmer Naima og Halvor

    SvarSlett
  43. Kjære Jørgen og familie.

    Vår dypeste medfølelse i sorgen over Grethes bortgang.

    Andrè & Linn

    SvarSlett
  44. Kjære Jørgen.

    Min dypeste medfølelse går til dere nå, det er så ufattelig trist og ord blir fattige. Ta vare på deg selv og barna.

    Klemmer fra Linda

    SvarSlett
  45. Kjære Jørgen,LS og NA!

    Vi gråter for at dere fikk så kort tid sammen. Samtidig er det godt å tenke på at Grethe slapp å ende livet med et langt og smertefullt opphold utenfor hjemmet... Det gikk fort nå på slutten, og for oss som ganske nylig fikk vite om sykdommen har tiden liksom "stått stille" mens vi har fulgt med på utviklingen og tenkt på dere døgnet rundt.

    Tusen takk for at dere har minnet oss på at vi har det fantastisk godt i vår stressede hverdag. At vi nok en gang har fått et varsel på hvor viktig det er at vi stopper opp og nyter de små øyeblikk underveis, og ikke minst: være glade for at vi har hverandre!

    Sender mange varme klemmer og gode tanker til dere og hele den nærmeste familie, ta godt vare på hverandre i tiden fremover! Er godt å vite at dere har en flott familie som står samlet i sorgen.

    Kari Anne, Toralf, Jonathan og Benjamin

    SvarSlett
  46. Jørgen

    Synes dette er urettferdig og bare trist...Tankene går til deg og dine.

    Jarle, turkamerat og quizkompis

    SvarSlett
  47. Kjære familien til Grethe!

    Ønsker bare å fortelle hvor imponert jeg er over den styrken dere har vist og fortsetter å vise. Vi føler med dere i sorgen!

    Mange klemmer fra Line, Geir, Trym og Tuva

    SvarSlett
  48. Kjære Jørgen med familie.

    Vår dypeste medfølelse, tenker på dere i denne tunge stunden..

    Hilsen Lena W T.

    SvarSlett
  49. Sender den dypeste medfølelse til familien.. Hvil i fred, Grethe..♥ Du har satt herlige spor i så mange hjerter og vil aldri bli glemt..♥

    Marianne Hordnes

    SvarSlett
  50. Til Jørgen, barna og resten av familien.

    Ord blir fattige, men dere er i mine tanker.
    Kondolerer.

    Tusen takk for alt dere har delt med oss på bloggen deres, takk for at dere har satt livet i perspektiv for oss andre. Om å ta vare på hverandre, levet i nuet og ikke minst hvor viktig familie og venner er. Takk:)

    SvarSlett
  51. Sender mine tanker til alle dere som har mistet Grethe. Spesielt til Jørgen og barna.

    Grethe gjorde inntrykk på mange og i hver og enkelt lever hennes minnebok.

    Vi tenner et lys.....

    Gro og Susanne

    SvarSlett
  52. Kjære Jørgen,LS og NA
    Vi sender dere noen varme tanker fra nord.
    Har fulgt med dere via Grethes blogg og synes dette var forferdelig trist.

    Hilsen Christer`s mamma og pappa

    SvarSlett
  53. Kjære Jørgen, barna og resten av familien!

    Sender dere varme tanker i den tunge tiden..

    Hilsen fra Gry og Christian.

    SvarSlett
  54. Hvil i fred, Grethe...
    Vi sender vår dypeste medfølelse til familien, og tenner et lys...
    Hilsen Terje og Diana

    SvarSlett
  55. Vi tenner et lys for Grethe.
    Dette er bare trist og leit.
    Kondolerer til Jørgen, Leah Sofie og Noah August
    Hilsen Kathrine og Jan-Hugo

    SvarSlett
  56. Kondolerer
    Vår dypeste medfølelse i sorgen.
    Vi tenker på deg og familien

    Hilsen Siv Janne og Roald.

    SvarSlett
  57. Til Jørgen og familien

    Kondolerer og dypeste medfølelse.

    Hvil i fred Grethe

    Hilsen Helene

    SvarSlett
  58. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  59. Til Jørgen, Leah Sofie, Noha August, og resten av familien.

    Kondolerer og dypeste medfølelse.

    Til Grethe, takk for at jeg har fått den ære å bli kjent med deg, du var en fantastisk jente.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  60. Kjære Jørgen, og resten av familien!

    Sender dere varme tanker i den tunge tiden..
    Hilsen Anne R m/familie.

    SvarSlett
  61. Kjære Jørgen med familie.

    Vi sender dere våre varmeste tanker i denne tunde tiden.

    Mvh Admir og Safeta

    SvarSlett
  62. Kondolerer Jørgen

    Varme tanker sendes deg og alle i familien

    Hilsen Lone m/familie

    SvarSlett
  63. Har ikke ord Jørgen. Varme tanker og klemmer sendes deg og unga.

    Hilsen
    Geir m/fam

    SvarSlett