onsdag 20. mai 2009

her er jeg:)

må benytte meg av i mine gode våkne ikke sløvende øyeblikk til å skrive til dere alle....må si det igjen overveldende all denne omtanken og alle som følger oss og alle som bryr seg. Synes det er så fantastisk! det gjør meg glad det og det gir meg energi det....så all omtanke hjelper, så dere som ikke tenker at dere gjør noe, det gjør dere ved gode tanker!

Dagene går og de er fine og kontrastfylte, men det viste jeg at det ville bli og sånn vil jeg at det skal være. Jeg har så mange fine stunder med mange som er nære flotte øyeblikk, det er sånne øyeblikk og stunder jeg trenger nå. Ikke de overfladiske. Vi hadde en fantastisk nær kveld igår som var så god, mamma, papppa, Andreas, Raymond og min kjære (han var i skikkeklig rydde humør og koste seg med det) sånne stunder nære og ekte har vi masse av og er påfyll, vondt og ja egentlig alle følelser tar vi frem da.

Før på dagen hadde vi besøk av tante Nann, Onkel harry og Kusine laila, veldig hyggelig at de tok turen over fjellet:) og deilige vafler tante nann! de kommer i dag også med litt påfyll av kusinene anettte og merete og fetter john vegar. Så det gleder jeg meg veldig til:)

I går hadde jeg telefon healing med en som min kjære kusine anette har funnet til meg. Det var en vellykket flott opplevelse som virket veldig. Jeg har alle kanaler åpen og fikk maks ut av det. Så ikveld skal jeg fjernheales og på torsdag, kl ni begge dager. På mandag skal jeg igjen tlf heales. han lærte meg også noen fine øvelser som jeg kan gjøre hjemme, det er kjempe flott å ha noen sånne verktøy.

Nå vet jeg at jeg og Jørgen skriver mye av det samme, men sånn blir det litt, jeg med mine ord og hans med sitt...men les det dere vil:)

Så er det denne fantastiske konserten som Mai Britt steller istand...overveldet igjen! men oppfordrer alle til å komme, det betry mye for meg og for mange andre 28 mai, sett av datoen!!

klem til dere alle

36 kommentarer:

  1. Hei Grethe.

    Godt å høre at du har funnet et verktøy som gjør deg godt. Hvem har sagt at verktøy bare er for mannfolk :) Så hyggelig med besøk fra familien. Husker vår flotte tur til Bergen og Askøy. Det var en herlig tur, vi var unge, glade og visste ikke hva fremtiden ville bringe oss. Språkreisen vår til England var fantastisk - ja alt jeg har opplevd sammen med deg har vært det. Alle minnene har jeg godt plassert i mitt hjerte.

    Jeg tror pappan min mente at vi hadde en fremtid hos telegrafen da vi var yngre, for jeg lurer på hvor mange timer vi har sittet å skravlet om alt og ingenting på telefonen.
    Fru Brekke (Kjersti sin mamma) fikk vel også høye telefonregninger for vi var RÅ på å bølleringe. Flere timer etter skoletid gikk med. Det var tull og tøys, nå er det desverre alvor og jeg er så inderlig glad for at du har din fantastiske familie rundt deg. Slik at dere kan være nære og ekte som du sier.

    Jeg skal hilse så mye fra Pål Raymond. Du var en av de få som ville snakke med han da han begynte på svensern og det betydde så mye for han. Du betyr så mye for så mange.

    Klem fra Caroline og familien

    SvarSlett
  2. Kjære deg er så godt å høre at du har funnet noe som kan hjelpe deg så dagene blir gode. Jeg vet at healing kan hjelpe så det er supert at dere prøver. Mamma`n til Lars fikk også hjelp av en healer og det vet jeg gav henne en indre ro. Så lykke til videre.

    Er så godt å lese at dere har familien rundt dere og tar dagene som de kommer. At du koser deg så mye viser en utrolig styrke, det beundrer jeg deg for.

    Gleder meg til å se familiebildene de må jo bare være flotte, for for en flott familie dere er. Nei jeg har ikke ord.

    Dere er i tankene mine dag og natt og jeg er så takknemlig for at jeg kan følge bloggen deres.

    Håper vi ses på konserten Grethe, skal krysse fingrene for at du orker det.

    Gla i deg. Varme tanker og mange gode klemmer fra meg.

    SvarSlett
  3. Hei Grethe.
    Ville bare skryte litt av dere som foreldre også. Når jeg leser om hvordan Lea-Sofie har taklet de triste nyheten hun har fått, også gjennom Gørils barnehagebeskrivelse, så kan jeg ikke dy meg for å tenke at dere har en fantastisk trygg og sterk liten jente. Mye går i arv, men dette er et resultat av deres fantastisk jobb som foreldre. Det er uten tvil ei jente som opplever mye trygghet, omsorg, enormt med kjærlighet og et sett med gode verider:-) Det er jo takket være dere, vær stolt av det!! Dere er fantastiske rollemodeller for deres barn, og oss, og det er denne bloggens innhold et sant bevis på. Jeg var jo så heldig å oppleve dine gode egenskaper da du tok deg av Kristian Theodor på Maurtua.

    Tenker masse på dere og tenker at jeg skal si høyt en ting jeg er takknemlig for hver morgen og kveld. Det er en god øvelse og takker deg for at jeg gjør det!

    Håper vi ses på konsert!

    STOR klem fra Helle-Stine

    SvarSlett
  4. Dukker ihvertfall opp ett par fra Jørgensenfamilien på konsert den 28. :) Blir koselig å se dere igjen :)

    SvarSlett
  5. Dukker ihvertfall opp ett par fra Jørgensenfamilien på konsert den 28. :) Blir koselig å se dere igjen :)

    SvarSlett
  6. Er som dere kan se noe som skurrer alvorlig når det kommer til datakunnskaper i Familien Jørgensen. Men fikk i hvert fall endelig lagt til mor som følger :) Små gleder! :)

    SvarSlett
  7. Kjære Grethe Og Jørgen.
    Grethe.
    Vi jobbbet sammen en liten stund i Kjerraten barnehage og latteren satt løst mellom oss to. Nå har jeg nettopp fått vite denne triste nyheten. Jeg er tom for ord, og når jeg leser bloggen din triller tårene. Så urettferdig.Jeg ønsker deg så mange gode stunder du kan få. Mange gode Klemmer fra Anne-Grethe

    SvarSlett
  8. En så fin blogg kan jeg ikke huske å ha vært borti tidligere! Ufattelig fin, ufattelig trist og ufattelig urettferdig! Jeg beundrer dere for måten dere har taklet dette på. Helt fantastisk!
    Har fulgt deg/dere siden bloggen ble startet etter tips fra en god venninne. Har slitt lenge med egne utfordringer, men nå er det blåbær i forhold. Ting settes virkelig i perspektiv når vi får lov å ta del i livet deres slik som dette!
    Tusen takk for en skikkelig oppvekker! Carpe Diem - Grip Dagen. Tenker på dere og varme ønsker på veien <3

    Linn

    SvarSlett
  9. Kjære Grethe og Jørgen!

    Så fint å lese at dere har hatt gode stunder med familie.
    Flott å lese om fine blider og god sevice fra Sønsterød...
    Jeg regner med at dere fikk hjem ei jente som hadde noe fint å vise dere fra bhg i dag.
    Jeg møtte tre jenter( Lea Sofie, Frida og Sofie) som bare måtte vise meg hva Lea Sofie hadde fått i gave av hele avdelingen i dag.
    Det virket som samlingsstunden de hadde også var en opplevelse som gjorde inntrykk på ungene.
    Fantastisk å høre om healingen som gir deg viktig energi... måtte det fortsette...

    Mange gode tanker fra Gøril!

    SvarSlett
  10. Kjære deg, Grethe

    Jeg tenner lys for deg hver kveld nå - ikke bare ett, men lys i alle staker. I kveld tente jeg dem sammen med Frøy - og så gråt vi litt sammen. Naturlig nok ser hun ting fra Lea Sofies ståsted, og hun håpet veldig at minneboken ville bli fin, slik at Lea Sofie ville ha en fin bok å minnes mammaen sin med. Så ble hun stille en stund, før hun sa: "Men jeg tror nok at hun alltid kommer til å huske mammaen sin uansett, selv om hun ikke har noen minnebok." Og så pratet vi masse og gråt litt igjen. I morgen skal hun tegne en fin tegning til deg, en som du vil bli glad av å se på.

    Veldig glad for at du klarer å fokusere på alt det positive, og at healingen gir deg fornyet styrke. Jeg kjenner at jeg føler meg litt hjelpeløs - kunne ønske det var noe jeg kunne gjøre for dere. Du bor i hjertet mitt om dagen, Grethe. Dine ord farger livet mitt. Og du viser meg hvor verdifullt livet er. Takk for din åpenhet - og for din livsbejaende holdning. Jeg beundrer deg for det. Virkelig.

    Klem, Anne

    SvarSlett
  11. Hei Grethe
    Håper healingen gir deg styrke. Sikker på at alle gode tanker og all kjærlighet som blir sendt til deg på en eller annen måte også er energigivende. Så derfor:
    Sender deg varme og glede, smil og lys.
    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  12. God kveld Grethe-mor! :)

    Jeg sier som Anne, her tenner vi flere lys for det hver eneste kveld og sender alle de positive og oppløftende tankene vi kan til deg.

    Jeg kan ikke annet enn å si som de andre her at jeg beundrer din fantastiske, positive væremåte - din optimisme! Jeg ble så glad når jeg lukket opp i dag og så at du hadde skrevet innlegg her selv, du lyser opp dagen min og gir meg et smil rundt munnen.
    ..og vi er veldig glad i Sønterød selv i dette huser - jeg ble så glad for at dere fikk gjennomført fotograferingen og at han stilte opp så flott for dere.. Helt sikker på at bildene ble fantastiske!

    I dag kom Kristian hjem og fortalte om den fantastiske gaven som hele barnehagen hadde gitt Lea-Sofie. Han var ganske stille en lang stund, og så kom det litt nølende at det var ganske synd på henne - men enda mer synd på mammaen hennes. "Du skjønner det, mamma, at Lea-Sofie sin mamma er veldig syk. Hun har vondt i mange sin.. det er sånne greier med pigger på der inne.. og det kan man dø av." Vi snakket litt frem og tilbake om dette - og jeg er imponert over Lea-Sofies evne til å kommunisere det som skjer til de andre barna, på hennes måte. Jeg sitter også i stille undring over hvor fantastisk rett fram og rett på sak barna er, hvor logisk og enkelt de forstår ting, uten å komplisere det.. som vi voksne gjør!
    Jeg er imponert over empatien de viser for hverandre - og jeg er ikke minst imponert over den fantastiske jenta deres. Som HS skriver, dere har virkelig evnet å gi henne en trygghet og en kjærlighet til livet og de rundt henne som er enestående! Like enestående som deg og Jørgen, Grethe!

    Det er så flott å høre at du er åpen og at healingen gir det energi - ikke noe er bedre enn det! Vi ser fram til konserten på torsdag og håper å se deg der. Jeg tror det blir en flott opplevelse for oss alle sammen!

    Takk for enda en flott dag Grethe - hvor du minner meg på hvor viktig de små tingene er!
    Stor klem fra Britta!

    SvarSlett
  13. Hehe - jeg glemte å fortelle om Frøys forklaring på hva kreft er: Det er nemlig sånne sure, slimete klumper inni kroppen som ødelegger. Jeg måtte le litt av den definisjonen.

    Klem igjen.

    SvarSlett
  14. Kjære Grethe!

    Da har jeg lest oppdateringer og komentarer.. Litt rikere for hver dag som går.. 1000 takk snupps..

    Stakk bare innom for å si "God Natt" og håper vi sees i morgen!

    Klem klem klem klem klem kelm

    SvarSlett
  15. Kjære Grethe!
    Jeg kjenner dere ikke, men en god venninne av kjenner deg og har fortalt om deg. Vil bare du skal vite at vi er mange som tenker på deg og dine, selv om vi ikke kjenner deg. Har derfor meldt meg på som følger av bloggen deres. Vil ønske deg en god helg! Varme hilsner fra Ellen

    SvarSlett
  16. hei.. måte legge meg til som ny følger får å kunne skrive her.. synes du er fantastisk sterk og tøff som skriver om alt dette grethe. er stolt av og kjenne deg.. sender deg mine varmeste tanker og føleser til deg og dine nærmeste.. Du har min største respeket.. Klem fra den rappete nabo gutten Simen Greni

    SvarSlett
  17. Har desverre ikke mulighet til og komme på konserten.. men vil gjerne bidra på en annen måte vis det er mulig.. klem fra simen G

    SvarSlett
  18. vi følger bloggen din tett her i bergen. det første mor spør om hver dag jeg er nede hos henne er hva som står på den.
    på tross av situasjonen din inngir du så mye sinnsro at det er umulig å bli upåvirket.
    jeg har fått med meg to venninner fra kvinnegruppen i aa til å be for deg og dere, alt som kan gi positiv energi er bra.
    mange klemmer fra tante torill

    SvarSlett
  19. Hei Grethe
    Tenker masse på deg hver dag. Smiler og gråter om hverandre når jeg leser bloggen her. Helt utrolig at du klarer å se så mye positivt selv nå, imponerende og virkelig et forbilde for oss andre. Noe jeg kommer til å ta fram og bruke som eksempel i mine egne tunge stunder som kommer innimellom.
    Og jeg er enig med deg at du har en fantastisk familie rundt deg, ikke alle har det, må være utrolig godt å være så nære nå i denne tida her.
    Og resten av nettverket ditt er jo like fantastisk. Dette skyldes jo deg som person! du har en fantastisk personlighet og positivitet og en enorm styrke som jeg beundrer.

    Håper å se deg på torsdag.

    Klemmer Tine

    SvarSlett
  20. Hei Grethe.
    Tenker masse på deg jeg også Grethe! Du er et flott menneske som jeg er veldig glad i. Jeg husker de fine hotellturene våre hvor vi kosa oss med god mat og drikke!! Det var veldig trist å lese bloggen din, men samtidig ser jeg at du er sterk sammen med den flotte familien din. Sender noen ord til deg Grethe, håper på å se deg på konserten! God klem fra Christine.
    "Å være sterk"! <3 Å være sterk er ikke- å løpe raskest-å hoppe høyest eller å alltid vite best. Å være sterk er å se lyset når det er som mørkest- slåss for noe man tror på selv om man ikke har krefter igjen!!!

    SvarSlett
  21. Hei igjen, kjære Grethe!

    Så godt å lese hilsen fra deg igjen :) Jeg følger med deg - og må bare igjen sende deg alle gode styrketanker og klemmer. Jeg tenker på deg det meste av dagene mine, jeg også, enda jeg ikke kjenner deg såå godt (dessverre!) ... - eller jeg syns jo jeg begynner å kjenne deg litt allikevel da, gjennom bloggen :) - hele din fantastisk vakre personlighet skinner i alt det sterke du formidler her, gjennom dine og familiens ord og bilder. Jeg har snakket med deg i barnehagen noen ganger, og jeg har alltid tenkt akkurat det: at du har et utrolig godt vesen. Helt spesielt. Så smilende, og god. Og det er det samme gode vesenet - eller auraen, karismaen, en utrolig sterk og positiv energi - jeg vet ikke hva det er - som du gir gjennom bloggen din også. Så sterk, at jeg nesten kjenner den i rommet. (Ja, det er mye mellom himmel og jord som vi ikke helt kan forstå :) - så godt å lese at du får noe ut av fjernhealingen, stå på med det! Apropos barns tolking: Anders spurte idag morges om det fantes orange celler i kroppen som spiste andre celler. Og det svarte jeg igrunnen ja på... uten at jeg helt vet hvilken farge det er. Umiddelbart ser jeg for meg svarte... men - - - Jeg ser at klokken nå nærmer seg ni og som du skrev skal du snart igang med dagens fjernhealing. Jeg håper du får masse godt ut av det, sender deg all god styrke i tankene. Ønsker deg en god kveld og god natt, og en ny fin dag med dine imorgen. Det er så godt å lese om alt det gode dere klarer å få ut av denne vanskelige tiden. Håper vi sees på konserten! Stor klem fra Vibeke :)

    SvarSlett
  22. Hei, melding fra Åge
    Kjære Grethe!
    Tenker ofte på deg disse dagene. Du er en person som alltid har gjort meg glad de gangene vi har møttes.
    Gjennom det André formidler meg om hvordan du tackler denne situasjonen gir du meg inspirasjon til ikke å ta livet for gitt og gjøre det som er viktigst. Takk!
    Klem Åge

    SvarSlett
  23. God kveld :-D
    Igjen skinner sola. Håper den skinner for dere på Konnerud i kveld også. Håper healingen har gitt deg energi i kveld.
    Skulle bare si at jeg tenker masse på deg, og at jeg håper du har hatt en god dag, fått mange klemmer og smil gjennom dagen. Du har gitt meg et nytt perspektiv på livet Grethe. Nå prøver jeg å gjøre som deg: Å verdsette hvert eneste lille hverdagsøyeblikk. Takk for det. Takk for at du deler med oss. Du skal vite at du gjøre en forskjell for så mange gjennom å gjøre nettopp det.
    Store klemmer og varme tanker
    -Kjersti

    SvarSlett
  24. Kjære Grethe.
    Gode gode jenta mi. Det er så mye jeg vil si til deg... strever med å finne ord for tiden. Ikke fordi det er lite å si, men fordi det er så mye. Vi har hatt så mange gode stunder sammen vi fire jentene. Opplevd mye sammen. Vi har grått og ledd, fortalt hverandre alt, pratet om alt. Stunder jeg for alltid vil ta med meg.
    Du er ei herlig og vakker jente Grethe. Sprudlene, latteren sitter løst hos deg. Du er dønn ærlig og du har et enormt pågangsmot og ståpåvilje. Du viser omsorg og omtanke for andre mennesker selv når du selv har det tøft. Snillere menneske skal man lete lenge etter. Jeg er veldig veldig glad i deg vennen, og setter så innmari pris på ditt vennskap.
    Det blir godt å se deg i morgen. Håper du fortsetter å ha god effekt av healingen. Fortsett å ta vare på øyeblikkene og kos deg med den flotte familien din.
    Store klemmer fra meg.

    SvarSlett
  25. Hei Grethe.
    Så fint å høre at du har god nytte av fjernhealingen. Tenker masse på deg og dine. William prater mye om deg og Leah-Sofie. Han forstår jo ikke hele sammenhengen, men sier hele tiden at det er så synd på deg for du er syk.
    Du er en kjempeflott person, og jeg beundrer deg masse.
    Håper du orker å komme på støttekonserten. Hadde vært kjempeflott og sett deg der.Det er et kjempeflott tiltak.

    Stor klem fra Lill og William

    SvarSlett
  26. Kjære Grethe.
    Jeg følger med deg og dine og det var godt å lese hilsen din! For en fantastisk flott familie du har! Er målløs over hvordan dere klarer dette. Gråter og smiler om hverandre når jeg leser bloggen din. Du har alltid vært positiv og jeg ser du ikke har mistet denne evnen. Lea Sofie virker som ei utrolig sterk og trygg jente, dere må være stolte! Dette er så ufattelig urettferdig, har erfart at kreften ofte rammer de beste..jeg tenker så masse på deg. Du er helt utrolig Grethe! Jeg og mamma kommer på konserten. Store klemmer fra Camilla

    SvarSlett
  27. Kjære Grethe!

    Jeg har vanligvis ikke problemer med å finne ord, men akkurat nå er jeg overveldet av følelser. Du er et flott menneske og jeg er stolt over å kjenne ei som deg! Ønsker deg mange fine stunder med familie og venner!

    Klem fra Nanna

    SvarSlett
  28. Hei kjære Grethe!

    Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg og familien din og alt dere må igjennom. Prøver å sende alle de gode og positive tanker jeg kan! Leser bloggen din og smiler og gråter om hverandre, men må si jeg er imponert over hvordan dere håndterer alt dette. Det er jo så urettferdig og trist, men allikevel har du klart å finne en indre styrke og ro og klarer å fokusere på de positive tingene, det er bare helt fantastisk! Håper healingen har gitt deg god energi, tror virkelig at sånne ting kan ha noe for seg og hjelpe på måter som ikke tradisjonell medisin kan.
    Jeg og mamma (Bjørg) stiller selvfølgelig på konserten på torsdag, det er jo det minste vi kan gjøre. Skulle så veldig gjerne gjort mye mer for deg...
    Ellers så må jeg bare slenge meg på det de andre skriver her, du har en flott familie og det er godt å lese at de er der og stiller opp for deg på alle måter.
    Tusen takk for at dere holder oss oppdatert via denne bloggen, både du og Jørgen. Håper vi sees på torsdag:)

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  29. Hei Grethe.

    Jeg tenker ofte på deg Grethe, og tenner lys for å gi deg positv energi hver kveld
    Jeg er imponert over den styrken du viser oss Grethe opp i alt dette. Jeg synes du er en av de flotteste menneskene jeg har truffet, jeg er glad jeg fikk jobbe med deg en stund på Kjerraten. Så flott at du og familien din holder oss oppdatert og lar oss være deltagende i din kamp.
    Jeg sender deg mange klemmer nå Grethe.
    Klem fra Jorun

    SvarSlett
  30. Hei igjen.
    Ville bare sende masse energi og varme klemmer jeg. Tenker masse på deg/dere vet du. Håper du har bra dager, og at healingen hjelper.
    I dag har Lars Oskar og jeg snakket litt om deg og da sa han plutselig at jag måtte sende en klem. Så her kommer en stor klem fra Lars Oskar.
    Håper vi ses til torsdag, kos deg masse med familien i helge.
    Gla i deg. Mange mange mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  31. Hei, Grethe.

    Så fint at du har gode dager.
    Det er så flott med denne konserten, som skal være til torsdag. Mai Britt må jo være et ordentelig rivjern, all ære til henne.
    Det er knalltøft å lese om dere, nå om dagen.
    Jeg gjør som de fleste, gråter og leser. Det er godt og vondt på en gang.

    Det er så vondt å tenke på at du er dødssyk og her sitter vi alle maktesløse tilbake og får ikke gjor noe med det.
    Men det er lov å håpe, håpet kan ingen ta fra deg/dere eller meg/dere andre....
    Det gjør så inndelig vondt i mammahjertet mitt å lese om LS, som nå om dagen må forholde seg til at mamman hennes kan dø i løpet av uker.........
    Det er utrolig "rart", trist og en uforsålig situasjon for alle, især for deg og familien.
    Grethe, Jørgen og pappan til G, dere skriver så utrolig nydelig, naturlig og rett frem.
    Jeg har lest om Sommerfugleffekten... at ytterst små hendelser kan påvirke livet.
    Det er iblant altfor små marginer mellom liv og død, ja så veldig urettferdig....
    Du og Jørgen fremstår sterke, men godt at dere får utløp for tanker både de triste og de glade. At dere gråter sammen.
    Kan forstå at de tunge stundene er veldig tunge. Det er sikkert så mye man skulle både sagt og gjort tenker nok dere i den situasjonen dere lever i.
    Men dere tar jo dette på srak arm. Familiebilder, Jørgen handler klær (en kjærnekar er du! Flott 17 mai feiring, besøk av familie og venner.
    Bader på verandan og griller i sola med gode mennesker rundt dere. Jeg vet nok ingen som er så gode på å ta vare på og leve i nuet.
    Jeg tar av meg hatten for dere.
    Ønsker dere en knallfin helg med 2 nydelige barn, venner og familie.
    Dikt:
    Lykke er innvendig,dypt rotfestet i ditt indre. Når du vever den inn i deg, kan ingen ytre omstendigheter ta den fra deg.
    Av: Leo F Buscaglia.
    Klem Laila :)

    SvarSlett
  32. "A man found a cocoon of a butterfly. One day a small opening appeared. He sat and watched the butterfly for several hours as it struggled to force its body through that little hole. Then it seemed to stop making any progress. It appeared as if it had gotten as far as it could,and it could go no further.

    So to help the butterfly he took a pair of scissors and snipped off the remaining bit of the cocoon. The butterfly then emerged easily. But it had a swollen body and small, shriveled wings. The man continued to watch the butterfly because he expected that, at any moment, the wings would enlarge and expand to be able to support the body, which would contract in time.

    Neither happened! In fact, the butterfly spent the rest of it's life crawling around with a swollen body and shriveled wings. It never was able to fly.

    What the man, in his kindness and haste, did not understand was that the restricting cocoon and the struggle required for the butterfly to get through the tiny opening were God's way of forcing fluid from the body of the butterfly into its wings so that it would be ready for flight once it achieved its freedom from the cocoon. Sometime struggles are exactly what we need in our lives. If God allowed us to go through our lives without any obstacles, it would cripple us. We would not be as strong as what we could have been. We could never fly!

    What we struggle with makes us strong!"


    Da Laila nevnte sommerfugleffekten, kom jeg til å tenke på denne.. måtte bare gi dere den i dag.

    Ønsker dere alle fire alt det beste for helgen, store og små. Håper dere får en super helg med masse kos og godt samvær med familie og venner. Tenker på dere!!
    Stor klem fra Britta. :)

    SvarSlett
  33. Kjære Grethe.
    Håper dagen i dag har vært en god dag for dere. Tenker på deg hele tiden, Grethe -og sender hver tanke videre til deg. Tenker på deg med styrke og kjærlighet,varme og lys.
    Og smil. Smil for alle gode minnene.
    Nå skal jeg tenne et lys for dere :-D

    Klemmer

    ps: Jørgen, jeg har aldri møtt deg, men jeg synes du virker helt utrolig. Fra alle oss som kjenner Grethe fra hun var en liten rødtoppspirrevipp fra konnerud er det godt å vite at hun har en så trygg, god og positiv mann som har så mye kjærlighet til henne til å passe på henne nå. Respekt. Takk! -og så håper jeg noen tar vare på deg oppi alt sammen også.

    SvarSlett
  34. Jeg er stum av beundring over hvordan dere takler å leve med dette...Jeg ønsker dere en fin tid fremover, av hele mitt hjerte...

    Birgitte, Trondheim

    SvarSlett
  35. Hei Grete og Jørgen.

    En liten hilsen til alle sammen. Dere er så flinke med hverandre og det er helt utrolig å lese bloggen deres. Jeg beundrer dere for at dere er i stand til å dele så mye av dette med andre, det setter i hvert fall mine egne bekymringer i et helt annet lys.
    Jeg håper virkelig konserten på torsdag blir vellykket og ønsker dere masse lykke til med arrangementet.

    Mange klemmer fra søstra til Ola Jørgen.

    SvarSlett
  36. Hei, Grethe.
    Du er enestående! Det er beundringsverdig å lese om hvordan du takler sykdommen din i denne vonde og triste tiden. Vi vil uttrykke en dyp takknemlighet for at du og mannen din deler så raust av dere selv gjennom bloggen. Dere er i tankene våre hver dag, og berører hjertene våre. Vi kan dessverre ikke delta på konserten, men vil gjerne få bidra på annen måte.
    En varm klem fra Terje og Diana Pahr Haare

    SvarSlett