mandag 4. mai 2009

En velvære kveld...

Begynner med slutten av dagen jeg fordi den var så fantastisk! Eldina og Jeanette kom på besøk, og d er jo så opptatte av hva de kan gjøre for meg...og ta imot hjelp er ikke lett, men kom på en ting da så de fikk jobbet litt! De ordnet føtter og hender med massasje og negeler. Eldina med neglbånd, filing, olje og lakking...glemt no snuppa? Jean med deilig massasje med peeiling av hender og føtter etterflgt av deilig massasje med krem...hæ!? kan det bli bedre eller? lå her i flere timer og skravlet og ble pleiet, hadde det helt nydlig jeg:) så tusen takk jentene mine!

Så var det dagen før velvære kvelden...egentlig litt glemt det nå. Men har hatt min kjære mann her i fra morgningen og utover dagen, han var søt og dro ut og skullle kjøpe klær til meg. Han var ganske god, men skal prøve litt til imorgen.

Ellers så har jeg vært på røntgen av lungene og pratet litt med lege..ingenting nytt, men skal prate mer imorgen. Formen er jo bedre, men har hatt kvalme perioder idag, men ikkke oppkast. Mine to kjære storebrødre kom på ettermiddagen idag, med mat fra mamma. Det var godt! Hun hadde laget lett fordøyekig mat til min sære mage og sånn mat som vi tror er riktig nå. ovnsbakt torsk med litt koriander, så blandet jeg det godt i ris og spiste. Bare litt..og sakte.. så hadde hun laget en havresuppe, kokt havregryn og silt de og tatt i solbærsirup. Veldig godt for halsen og magen. Så det er mer igjen til imorgen!

Det var også kjempe koselig med brødrene mine her, de er så gode og glad de er som de er, rett og slett best! kunne ikke hatt noen bedre:) Raymond fløy hjem igjen i kveld og kommer snart tilbake!

Nå er jeg veldig våken etter hyggelig besøk, klokka er nesten 1...irmogen kommer jørgen og ls, håper formen min er god så vi kan bade litt, det hadde vært deilig!

Natta alle sammen! klem

10 kommentarer:

  1. Hei snupp!

    Det var utrolig koselig å besøke deg i kveld, og timene fløy som bare det!:)Var veldig hyggelig å hilse på brødrene dine igjen, dere er heldige som er en så god og sammensveiset familie! Sitter nå og ser på de bildene vi tok, du ble kjempefin både på hendene og føttene, og er klar for bassenget i morgen :) (og tror du fikk med deg det meste på bloggen :) Gleder meg til neste gang vi sees så tar vi resten også, skal ta med beauty-posen vår! :)
    (puh, da var "blogg-skrekken" min overstått også, har jo fulgt med helt fra starten, og sendt kommentarer på melding, men nå er jeg i farta snuppi! :)

    Takk for en nydelig kveld sammen, håper du får sovet godt!

    Gigastooooooooooor nattaklem fra meg

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin overraskelse du fikk i går, de er noen luringer de to;)
    Selvfølgelig tar jeg med beauty baggen og steller ansiktet ditt. Gleder meg masse!!!
    Kos deg med familie i dag, så ses vi i morgen.

    Stor klem!!!

    SvarSlett
  3. Skuffet over at Andreas og jeg ikke fikk pleidd kråketærene våre.

    - Håper dere plasker mye i bassenget i dag, hils og takk Lea-Sofie for bringebær-fluortablettene.

    Klem Raymond

    SvarSlett
  4. Så flott at du hadde en så fin dag. Det er deilig å høre når dagene er bra, Grethe.
    Stor klem

    SvarSlett
  5. det gjør godt å lese at du har så gode venniner!:) velværekvelden høres helt herlig ut, og velfortjent. vi håper at oppkasten gir seg snart..klem til deg og familien:)hilsen maja og tante torill

    SvarSlett
  6. Godt å lese at familie og vennene dine tar så godt vare på deg Grethe :) Så ber vi for deg at du snart kan slippe å kaste opp maten å få være hjemme med dine kjæreste :)
    Varme sterke energi klemmer fra Laila, Anders, Simen og Lars

    SvarSlett
  7. Så fint at du har noen sånne hyggelige stunder oppi alt det tunge og vonde.
    Jeg har hatt ei veldig skjønn, lita jente her i dag. Hyggelig.

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei snuppa mi!
    Tusen takk for en kjeeeempe kos kveld på mandag. Det var så godt for oss også å gjøre noe for deg, så da dro vi nytte av det alle tre;). Vi gleder oss til spa-aften i boblisen, når både den og du er på plass i heimen.

    Håper formen din nå er på bedringens vei, slik at du kan komme hjem til din nydelige familie. Det var forresten kjempe koselig å treffe brødrene dine. Tenker på deg hver dag snuppo mi. Veldig glad i deg.
    Store klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  9. Jasså.. driver du å jukser med pynt og stæsj før du skal boble... ?? Hmm.. Jaja.. når du har så søte venninner som stiller opp er det jo bare å nyyyte det. Kos deg i kveld også da, hører du får besøk:)

    Stoor klem

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett