torsdag 9. april 2009

1 stråling unnagjort!

....Da er det 9 igjen. Som sagt tideligere så er det deilig å komme igang! Det gikk egentlig veldig bra idag, men greit å ha tatt beroligende og mye smertestillende og det kommer jeg til å fortsette med. Den maska tror jeg nok er ganske ubehagelig å ha på seg om man har klaustrofobi eller ikke! De to damene som jobbet idag var veldig forståelsesfulle og fortet seg for at jeg skulle ha maska på kortest mulig. Fikk de voldsomme rygg smertene idag også, men bare når jeg lå med maska. Når de strålte nedre del av ryggen fikk jeg ikke det. Så tror det må være måten jeg ligger på og hodestillingen med maska kanskje.... Uansett så er jeg klar for en ny runde imorgen:) Vi kom hjem til nyvasket hus idag, deilig, så takk mamma og storebror! og enda mer deilig veggis mat:)

2 kommentarer:

  1. Så flott at det gikk fint i dag! Tenkt masse på deg i dag! :)Godt å ha kommet i gang! :-) Fortsatt lykke til!!! klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så fint at det gikk ganske bra. Skjønner at det er ubehagelig å ha på seg en slik maske.Lykke til med de neste strålingene. Tenker masse på deg og dine.
    Klem fra Kine

    SvarSlett