lørdag 11. april 2009

Da er jeg hjemme igjen!

Jeg er fortsatt innlagt, men er hjemme på permisjon. Det er vel lettere for de å behandle meg når jeg er innlagt. Har fått justert smertestillende og litt andre tabeletter for bivirkninger av tabeletter...huff..tar et helt apotek fire ganger om dagen! Har ikke orket å telle helt, men det er vel ihvertfall 10 stk når jeg i tillegg tar kosttilskudd. Godt at jeg ikke har problemer med å svelge tabeletter:)

Jeg føler nå at jeg har fått bedre kontroll over smertene, ikke noen "anfall" idag. Ikke oppkast heller! På strålingen gikk det bra også, fikk ikke de voldsomme smertene, og det gjør at jeg kan konsentrere meg bedre om å ligge med maska. Nå er det bare 7 behandlinger igjen!

Imorgen er det en stor dag, Lea-Sofie er 5 år! Vi gleder oss alle sammen. Hun skal få akvarium på rommet sitt, det har hun ønsket seg masse, men jeg tror ikke hun "tror" at hun får det. Vi skal prøve å gjøre det klart på rommet hennes når hun har lagt seg, så ser hun det når hun våkner imorgen!! Moro!! Det er familie bursdag imorgen, men vi skal ha barnebursdag vri på det. Skikkelig pølsefest og leker! Tusen takk til kake bakerne Eldina og mamma:)

P.s jeg skriver og leser ikke over, ser at det er MYE skrive feil...hehe...sorry storebror norsklærer..ikke riv av deg alt håret:)

Fortsatt god påskeaften! påskeharen har vært her..selv om jeg lever strengt er dette en dag det er lov til bittelitt godis...

4 kommentarer:

  1. Hei Grethe.Godt du har fått justert de smertestillende slik at du får mindre smerter. Blir spennende for deg å se Lea-Sofie sin reaksjon i morra tidlig. Håper du får en ålreit natt og at du blir vekket av et gledeshyl i morra.

    Tenker masse på deg for tida og syns det er godt å lese også alle gledene du ser i hverdagen, innimellom all dritten, du har en fantastisk indre styrke som jeg beundrer masse, masse, masse.

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så fint at strålingen i dag gikk bra. Og at det er bedre kontroll med smertene.
    Ha en fin dag i morgen med feiringen av skjønne Lea-Sofie. Kan tenke meg det var ei spent jente som la seg i kveld.

    SvarSlett
  3. Så godt at du har fått justert smertestillende slik at du får mindre vondt. Det må være deilig.

    Gratulerer så mye med 5-åringen! :)
    Kan tenke meg hun var fornøyd på morgenen i dag!

    SvarSlett
  4. Så godt at du får være hjemme sammen med Lea-Sofie på bursdagen - og at du får hjelp med smertene. :) Gratulerer så masse med dagen i dag, gleder meg til å lese om reaksjonen på akvariet!

    SvarSlett