torsdag 23. april 2009

Noen som kjenner en god vaske hjelp som er nøye og ledig?

Vi kaster inn årene og klarer ikke husvasken lenger...det er ikke riktig at min kjære mamma skal heller, hun hjelper oss med alt annet også! Vi har spurt kommunen, og det de tilbyr er 2 timer i uka, med en egenandel på 340 pr time, og ikke samme menneske hver gang. Nei, det er ikke aktuelt, da går vi på det private!

Så kom gjerne med tips, og hvis dere ikke vil skrive navnet og sånt på bloggen så send en mail da jorgande@broadpark.com litt lurt det:)

så takk for vaske tips!

5 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke om noen, men Citymaid finnes i Drammen. Hva med å sjekke der?

    SvarSlett
  2. Hei!

    Skjønner godt at dere vil bruke tiden og kreftene litt anderledes.

    Skal høre med kjente som har vaskehjelp.

    Stor klem:).

    SvarSlett
  3. Jeg skal høre litt rundt. Vet ikke om noen akkurat nå men det kan vi finne litt mer ut av. Er jo mange som har det om dagen så ei flink dame må vi klare å finne. klem

    SvarSlett
  4. Heisann!

    tror vi har funnet en vaskehjelp nå, må bare høre om hun vil ha oss. Det skal bli deilig det...leeeenge siden jeg har vasket hus, men da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke bidrar:)

    SvarSlett