fredag 24. april 2009

På date med kjæresten min:)

ja, vi har vært på date...og jørgen er verdens beste å gå på date med! Så takk John og Geir med familie for gavekortet på teateret, Vi koste oss på Anne Kath! Det var veldig moro, jeg synes jo hun alltid har vært morsom,og det var hun ikveld også. Vi tenkte vi skulle spise ute etterpå, men det sa kroppen min dessverre nei takk til. Kroppen har ikke vært helt med meg idag, utrolig slapp og sliten. Men daten var perfekt for det kjæresten min!

Imorgen sender vi foreldrene våre dit også, julegaven deres! Så håper dere koser dere sammen alle fire:)

Før teateret var vi på bursdag hos Aleksander, veldig koselig å skravle med alle der. Lea-Sofie sover over og det er veldig stas..i samme seng tror jeg også:) takk for blomst gry!

Idag har jeg opprettet kontakt med en kreftsykepleier her på konnerud, de kan hjelpe meg med forkjellige ting. Men akkurat nå skal de dosere medisin mine og ha ansvaret for det og resepter. Utrolig deilig, det er litt mye og huske på.

Det var det for i dag, og god helg til dere alle! klem

4 kommentarer:

  1. Åh, så hyggelig for dere å være i teateret sammen.
    Så fint at du får hjelp fra en fagperson!
    God helg til dere også

    SvarSlett
  2. Hei snuppa !

    Ja, regner med at hun var like kult vulgær som vanlig:-)

    Ha en god helg og ta godt vare på kjærligheten...
    "bobleboble"

    Klemmmmm

    SvarSlett
  3. Hun var vulgær ja! ble nesten litt for mye noen ganger..hehe:)

    God helg til deg og du "skåleskåle" det er ikke lenge til!

    klem

    SvarSlett
  4. Så koselig med en date:). Dere trenger jo tid bare dere to også. Le sammen, det gjør godt for kropp og sjel.

    SvarSlett