mandag 20. april 2009

Nest siste stråling

Den var idag, og det var jo deilig å tenke på at imorgen er det siste dag med maska:) vi hadde tenkt til å ta med kamera og ta bilde, så dere hadde fått sett hva jeg snakker om. Vi prøver imorgen. En energi dag, lite døsig, så det som satt en stopper for en normal dag var ryggen. Men gleder meg over alle små forbedringer, med stor glede:)

Jeg setter veldig pris på alle som følger og leser og alle dere som kommenterer her eller på mobilen, jeg leser det med glede...men har ikke overskudd til å kommentere det igjen. Håper det er greit!? lest blir det! det kom noen konkrete tips om mennesker som jeg kunne kontakte som hadde kreft og disse har jeg vært inne å sett på før. Men det er noe som ikke stemte helt vet ikke helt hva, men kommer ikke til å kontakte de. Ønsker meg en samtale partner og en med god kjemi, og det tror jeg ikke jeg får med noen av de...sær eller!? hahaha:) fikk et annet konkret tips også på tlf, som skal sjekkes ut, og det høres mere ut som meg...men si ifra hvis det dukker opp noe! jeg tar imot alt og velger ut det jeg synes passer..det gjelder alt:) det er jo en jungel med alt mulig der ute....

ja, det var det for idag! det er kamp klokka 7 idag, heia, heia ffk:) .......(jørgen og lea-sofie blir så glad når jeg heier og er entusiastisk!)

God mandagskveld

7 kommentarer:

  1. Bra at energien din er tilbake. Skulle ønske ryggen din også var helt fin.

    Forventer ikke at du kommenterer , men fint at du har glede av det som skrives her og på sms.Er mange som følger med deg og tenker på deg.

    Så pappa'n i huset har fått "hjernevasket" Lea-Sofie til å være ffk-supporter, hehe-

    En fin kveld til dere også.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hei snuppa mi!
    Godt å bli ferdig med maska kan jeg tenke meg.
    Det er SÅ godt å lese at du har fine dager, og at energien din er på vei opp. Håper du får maaange slike gode dager, med lite smerter og masse energi.
    Jeg er stolt av deg, og veldig glad i deg.
    Stor klem:).

    SvarSlett
  4. Så flott at du har mer energi og bedre dager!Det blir godt å bli ferdig med strålingen og at du slipper den maska! Tenker mye på deg om dagen og håper ryggen din blir bedre! Her kommer det mer positiv energi!!!

    stor klem :) ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Jeg har et tips til samtalepartner. Lillebroren til en komtis av meg mistet kona si i kreft for litt over et år siden, og han er "by far" et av de mest positive, gladeste og løsningsorienterte menneskene jeg vet om. Har vurdert å nevne ham for deg - men ikke helt visst om du ønsket det. Uansett: Han heter Espen og har egne websider: www.gjorenforskjell.no. Han startet disse sidene sammen med Tone, og har etter hennes død snudd dette til en positiv greie. Jeg tror han kan være en inspirasjonskilde og motivator for deg - han har gjort seg solide erfaringer når det kommer til "tankehåndtering" rundt dette med å leve med kreft, og kan kanskje også være god for Jørgen også.

    Si ifra om du vil at jeg skal formidle kontakt.

    (Og selv om det er helt ulogisk, så blir jeg på forunderlig vis glad av å lese det du skriver... Jeg beundrer deg for positiviteten og fokuseringen. Virkelig!)

    SvarSlett
  6. Å så godt at du nå blir ferdig med maska det skjønner jeg at du gleder deg til.
    Skjønner også at du ikke kan svare på alle meldinger og forventer det heller ikke.
    Det er jo vi som får følge deg som skal takke for at du/dere deler alt dette med oss. Du er bare helt utrolig Grethe! TAKK!!!!
    Stå på videre vennen - er så godt å høre at du har bedre dager og ønsker dag mange av de framover.
    Masse energi og varme klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Hei igjen Grethe!
    Sender deg mange og gode tanker!
    Det er fint å få følge deg innimellom her på bloggen :)
    Håper tablettene er "snille" med deg i helga!
    Sterkt å høre deg fortelle - takk for åpenheten din!
    Håp og gode ønsker fra Marie

    SvarSlett