fredag 10. april 2009

Denne natta blir på sykehuset....

kom meg aldri hjem etter strålingen idag kl 1. Når vi kom inn hit stod dr. nome og ventet på oss, han hadde tatt seg en sykkel tur og da kunne han like så godt stikke innom her..så det var jo hyggelig! Han ville legge meg inn slik at de kunne få bedre kontroll på smertene mine og at jeg kunne få en stråling på lørdag også. Hovr lenge jeg blir inn lagt vet jeg ikke, men imorgen tar jeg meg permisjon og ligger hjemme. Lea-Sofie er 5 år på søndag og det vil jeg ikke gå glipp av...hun vil bli vekket med frokost, kake og gave på senga og det kan ikke mammaer gå glipp av!

Så da ble vi her da jeg og pappa, det var han som fulgte meg idag. Jørgen, Lea-Sofie og Raymond kom inn senere med tingene mine, det var koselig. De andre dro hjem, men Min kjære mann er her enda. Jeg har fått ene rom med tv, så det et deilig! Det kjedeligste idag har egentlig vært maten som jeg har kastet opp, har gjort det i noen dager nå. Hart ikke klart å beholde frokosten, den har kommet opp igjen uten at jeg har vært spes kvalm. Det gjorde middagen som jeg spiste her idag også. Jørgen tok med mamma sine hjemmelagde fiske kaker, knallgode og de likte magen også:) En av tabelettene jeg tar gir meg heterokter i ansiktet, er helt rød og svetter hele tiden, kun i ansiktet da..så ligger med kalde kluter!

Det var det for idag:) har det egentlig ganske greit selv om jeg må være her!

2 kommentarer:

  1. Hei Grethe. SÅ fint at du kom igang, og så flott at det er en flink lege som tar seg av dere og som du har tillitt til.

    Så flott at dere har masse hjelp i hjemmet og støtte, merker godt at familien er det viktigste i livet.

    Mye du skal slite med, stakkars deg- men jaggu er du en tøffing!
    Vi tenker mye på dere.

    SvarSlett
  2. Det er godt det finnes slike leger som dr. Nome. Og det som er aller best er den gode familien du har rundt deg nå. Du er ofte i tankene mine, og jeg beundrer deg for at du deler dette med oss. Du må kose deg som best du kan på Lea-Sofie sin 5-års dag, og nyte det gode ansiktet når den søte jenta får både kake og pakke på senga....det er medisin det også.

    Varme klemmer fra Monica

    SvarSlett