søndag 12. april 2009

Jenta mi er 5 år!

Verdens nydeligste jente er 5 år idag! Dagen ble helt perfekt, akkurat som jeg hadde sett for meg og akkurat sånn en prinsesse ville ha den. Kan det bli bedre?

Favoritt delen av dagen var da Noah-August våknet 7, jeg gav han flaske, jørgen ordnet med brettet. På Brettet fikk hun en kreativ brødskive, sjokomelk i prinsesse glass med sugerør og en hjerteformet sjokolade kake med hjerte lys...vi listet oss inn alle tre med videokamera. Hun våknet og så oss før vi begynte å synge bursdagssangen. Akvariumet stod klart på rommet og fiske maten stod på brettet hennes:) så hun stusset over fiske maten og oppdaget akvariumet! Hun var trøtt og fortomlet, men glad for fiskene! Hun har stolt vist de frem idag! Vi skal sammen ordne resten av akvriumet sånn som hun vil ha det, mer fisker og stasj oppi det. Så tok vi med oss kake og mat og spiste inne i senga vår, der koste vi oss alle fire med kake:) Gusta likte ikke! Da kjente jeg hvor deilig det er å leve, og være sammen med mine nydelige 3...det var et perfekt øyeblikk som jeg gjemmer på:)

Må jo ha litt matprat også....vi hadde jo pølsefest, men det spiser ikke jeg. Raymond og mamma hadde laget grønnsakspyd og forskjellige dipper av tofu og advokado...veldig deilig og lekkert!


Smertene i ryggen er markert mye bedre idag! Det er så deilig, ingen anfall og ingen ekstra smertestillende. Nå er det bare energien som jeg må få opp igjen! Veldig klar for stråling 4 imorgen.

Alt i alt, en perfekt dag!

3 kommentarer:

  1. Sååå bra at du har hatt mindre smerter i dag. Lykke til med ny stråling i morgen.
    Må si dere lagde en superflott morgen for lille prinsessa.
    Så snill storebror og mamma du har som lager istand lekker og god vegetarmat til deg.

    SvarSlett
  2. Det hørtes ut som en perfekt dag, både for deg, familien og ikke minst Lea-Sofie. Det er slike øyeblikk man må lagre ja:). Flinke mesterkokker du har fått deg forresten;). Flott familie du har!

    Nok en gang, gratulerer så mye til den nydelige snuppa di. Hun har fantastiske foreldre, så ikke rart hun er så skjønn:).

    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt dag for både deg og de andre. Fantastisk måte å starte en bursdag på og flott familietid!

    Lykke til i morra.

    SvarSlett