tirsdag 14. april 2009

Sykehuset natt og dag

Jeg var jo så dårlig igår og bare kastet opp, hadde et håp om at dagen idag skulle bli bedre siden jeg beholdt litt ritz kjeks og farris. Men neida, kastet opp eller brakk og brakk meg hadde jo ikke noe i magen. Var helt elendig og dårlig...orket ikke tanken på stråling, lengtet bare etter sykehus senga. Så fikk ordnet det sånn at jeg fikk slappe av, fikk litt kvalmestillende og litt mat etterhvert. Så da gikk det bra:) Da ble det stråling etterhvert og mye avslapping og søvn i senga.

Jeg blir her i natt, orker ikke tanken på å reise frem og tilbake....så skal jeg tidlig inn imorgen for å ta ultralyd av magen, og da må jeg faste. Har fortsatt enerom og da er det litt deilig å være her:) Så nå ligger jeg og surfer, kjæresten min sitter ved siden av og ser "heia, heia ffk"!

litt tanker fra senga om det styggeste ordet jeg vet...KREFT...du spiser meg opp invendig, klumper deg sammen i kroppen min, tar fra meg fremtiden min....men en ting er sikkert, hjertet mitt får du aldri og du klarer ikke knekke meg!


Mange klemmer fra meg til alle dere som tenker og leser bloggen og følger med! Send gode tanker og energi, det trenger jeg nå. Jeg setter pris på alt:)

21 kommentarer:

  1. Hei. Er inne å leser bloggen din hver dag. Du er en tøffing Grethe! Stor klem fra Hilde & gutta

    SvarSlett
  2. Kjære deg sitter i andre enden å leser alt du skriver. Går ikke en dag uten at jeg tenker på hva du må igjennom. Kunne så gjerne ønske det var noe jeg kunne ha gjort for at dagene dine hadde blitt lettere, men hold ut vennen. Vi tenker på deg dag og natt!!!! Håper dagen i morgen kan bli bedre. God bedring. Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Du er så utrolig sterk Grethe. Leser bloggen din hver dag.Tenker masse på dere alle fire. Klem

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig tenker jeg masse på deg og dere. Går ikke lange tiden uten at dere er i tankene mine.
    Jeg setter stor pris på at du deler med oss og at vi kan holdes oppdatert ved hjelp av denne bloggen.
    Så vondt at du skal være så kvalm nå og ikke klare å holde på noe mat, det tapper en jo ekstra for energi.

    Masse gode tanker og klemmer fra Kine

    SvarSlett
  5. En STOOOOOR natta klem fra meg til deg....... Håper du får en god natt. Snakkes mer i morgen. Gla i deg. Ps gleder meg til å feire Go`jenta deres i morgen.

    SvarSlett
  6. Som sagt før, imponert over at du er så sterk. Leser bloggen din ofte, tenker masse på deg, her kommer masse energi til deg!!!

    SvarSlett
  7. Vi tenker å følger med deg hver dag Grethe du er imponerende tøff, sterk, flink...!!! Vi ber for at du skal få bedre dager etter dette og selvom vi er litt langt unna er ikke avstanden så stor hvis det er noe vi kan gjøre for dere husk det! Våres beste tanker og energi sender vi til deg Grethe! Glad i deg!!! Klem fra Laila & guttene

    SvarSlett
  8. Kjære Grethe.
    Sender deg en liten kveldshilsen for å si at vi tenker masse, masse på deg og dine. Det virker så ufattelig urettferdig at dere må oppleve alt dette, men vi må jo håpe på bedre dager for deg. Vi er glad i deg og skulle ønske at det var noe en tante og en onkel kunne gjøre for deg.Klem fra Dulla og Olav

    SvarSlett
  9. Tenker masse på deg og dere, mange ganger i løpet av hver eneste dag - og sender herved over all energien jeg bare klarer! Får håpe formen snart blir bedre. Syns det er veldig sterkt å lese bloggen din. Mange gode tanker fra meg til deg! Stor klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Kjære Grethe!
    Alle mine gode tanker og energi skal du få, sendt over med ekspress flere ganger om dagen! Du trenger det mye mer enn meg nå. Jeg tenker på deg flere ganger om dagen - prøver så godt jeg kan å kanalisere positiv energi til hver optimistiske krok i kroppen din. Vi heier på deg Grethe!!
    Stor, stor klem fra Britta (og Lars!)

    SvarSlett
  12. Jeg tenker og tenker på deg mange, mange ganger hver dag. For hver gang sender jeg positive energirike tanker til deg. Det var en så fin "prat" vi hadde forrige dagen. Det var ikke sånn du skulle få det etter den gode dagen du hadde. Du er så tapper, du er så god. Du er i manges hjerter. Stoor energirik klem fra Monica....og "Roy". Mamma og pappa hilser også

    SvarSlett
  13. Kjære Grethe! Tenker masse på deg og sender deg all min energi! Du er så utrolig sterk!!!Leser bloggen din ofte og håper at dagene din snart blir bedre igjen! Stor varm klem fra meg!

    SvarSlett
  14. Kjære Grethe
    Les bloggen din kvar kveld og tenkjer masse på deg ! Er så lei meg for at du har det så vanskelig og håpar det snart skjer noko positivt ! Du er utrulig sterk og flink til å takle alt du må igjennom.
    Mange gode tankar fra Evy

    SvarSlett
  15. Kjære snuppa mi.
    Tenker på deg hele tiden. Vet du har det tøft og vil så gjerne gjøre alt bra igjen. Sender deg energiske tanker i bøtter og spann, og håper så inderlig at dagene dine blir bedre. Du har møtt så mye motgang. Nå må det gå din vei snart. Kjenner ingen så sterk som deg. Vi kjemper med deg vennen. Glai i deg. Stor klem fra Jeanette.

    SvarSlett
  16. Hei vennen! Tenker masse på deg hver dag og er inne på bloggen og leser. Du er utrolig sterk og tøff. Håper du får en god natt slik at du får ladet opp nye krefter til i morgen.Gla i deg,klem fra Charlotte

    SvarSlett
  17. Kjære Grethe..
    Mine tanker går til deg hver dag. Stå på Grethe - dette klarer du!!!

    Glad i deg.

    Klem fra Caroline og Eirik som gleder oss til å treffe deg og Noah August igjen snart.

    SvarSlett
  18. Klemmer og gode tanker i bøtter og spann. U go Girl !!!

    SvarSlett
  19. Hei Grethe.
    Jeg er inne å leser bloggen din...det er knalltøffe ting du går igjennom
    Jeg beundrer din styrke og ditt mot:)
    Sender deg og familien din et hav av varme og gode tanker og masse orange farge som gir deg energi!
    Tenker masse på deg.
    Sov godt i natt din tøffing, uten kvalme og smerter. Klem Laila:)

    SvarSlett
  20. Kjære Grethe.
    Vi leser bloggen din hver dag og skulle gitt hva som helst for at du skulle hatt bedre dager. Du er en beundringsverdig sterk kvinne, masse positive tanker, gode vibrasjoner fra tante Torill og Olve.

    SvarSlett
  21. Mange varme tanker og gode "vibber" er herved avsendt. Sammen med et par gode og energigivende cyberklemmer! ;)

    SvarSlett