lørdag 25. april 2009

Grill sesongen er igang

Jørgen tok frem grillen idag, og nå er vi igang! Mye enklere og kjappere å lage mat på grillen synes vi. Kylling, fisk og grønnskaker er nam, nam på grillen. Så er det godvær griller vi!

Foreldrene til Jørgen er her og det er koselig, nå er alle foreldrene våre på teater og koser seg. Det er så hyggelig at de fire kan finne på ting sammen:)

Jeg er jo helt bortskjemt omdagen, blir helt overveldet og ja har ikke ord. Jeg er jo takknemlig, men blir jo flau også da, på en måte. Men tusen takk Sissel for nydelige blomster, og takk til Kine og fam på abonnement på kk. Skal bare kose meg omdagen jeg! men ikke gjør meg for bort skjemt, dette kan ikke bli en vane.

Dagen idag har vært bra så lenge jeg har ligget/sittet i stolen, er slapp og blir utrolig fort sliten. Vet ikke hvorfor det er sånn, det kan jo være så mye...stråling, cellegiften, alle medisinene...men kjenner at jeg blir litt redd for at det er sånn jeg skal ha det og ikke komme mer tilbake til meg selv. For noen uker siden gikk jeg og jørgen tur i en time hverdag og nå ligger jeg hele tiden for orker ikke mer. Hmmm...så er det de smerte stillende jeg tar da, de døser meg ned og spesielt om kvelden. Så nå er kl 18 og jeg slitere med å holde øynene oppe, er ikke trøtt men det er tabelettene. Det er utrolig kjedelig! så nå skal jeg fatisk sove litt og håpe at jeg våkner opp og kan ha litt kveld med kjæresten min.

Håper alle ha kost seg i sola! klem

3 kommentarer:

  1. Hei, så koselig at dere hadde en fin kveld i går og så deilig med grilling. Det er noe eget når grillen kommer fram, det er helt sikkert.
    Vekdig koselig å lese om alle som støtter dere og er så snille. Det fortjener dere virkelig så bare nyt det du!!!
    Håper dere får litt kveld sammen.
    Masse vår energi og klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Ja, det er så godt med grillmat. Så mye deilig man kan slenge på grillen. Det er faktisk blitt et vårtegn for meg å kjenne grillukten. Go' grillings:).

    Overrasker meg ikke at du får så mye hjelp, støtte, gaver og mer. Du er jo go'jenta vår, og du og Jørgen er jo bare nydelige sammen.

    Håper så innmari at formen din tar seg opp. Sender deg store busslaster med energi. Stor klem til deg snuppa mi.

    SvarSlett
  3. Veldig godt å høre og vite at dere har fantastiske støttespillere. Det har dere fortjent. Sender masse energi og gode tanker til dere. Klem

    SvarSlett