torsdag 30. april 2009

glad,glad mld!

MRen gikk supert! fikk tilbakemelding etter noen timer...INGEN SVULST!!!!! lykkelig!!!!!
madefølelsesen stemte, godt det! jeg ble så borte at jeg husker ikke at jeg tok den, ble helt borte og sovnet, godt det:) men er lykkelig og glad! deilig altså!

ble ikke ferig istad, men det for være som det er!

forsatt på sykehuset, blr til ting har stablisert seg....helt greit!
en trykkfeil i eposten vår har her er den: jorgande@broadpark.no
det er den riktige!

lykkelig klem fra sykehussenga

15 kommentarer:

  1. Det var kjempegode nyheter!
    Nå er det bare å stå på videre, ingenting kan knekke deg!

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg glad. Fortsett med stå-på-viljen du har, Grethe.

    Monica

    SvarSlett
  3. Å så bra, nå ble jeg glad! Veldig godt å høre, har tenkt masse på deg idag. Håper formen blir litt bedre framover sånn at du virkelig kan nyte de fine solskinnsdagene som jeg er sikker på kommer nå framover :o)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Åhhh, så flott. Det var godt å høre.
    Håper formen bedrer seg betraktelig med litt næring.
    Klem fra Kine

    SvarSlett
  5. Kjære Grethe
    Tenkjer masse på deg og ber om at du må bli bedre snart ! Beundrer den styrken du har men det er godt at du vil dele dagane med oss. Du gir oss mange tankar om at vi må sette pris på den vanlige kvardagen og at vi får vere trøtt om kvelden etter dagens arbeid. Her er travle dager og netter med lamming no, men det er bagateller når vi får lese alt du må gå gjennom.
    Håpar og ber om at du får det bedre snart Grethe ! Gode tankar og resten av min energi går til deg i kveld. Klem fra Evy

    SvarSlett
  6. Å så bra. Nei nå renner de gode tårene her. Det var godt å høre. Har tenkt på deg så dette var en god nyhet. Ja der ser du, mage følelsen din tok helt rett og det gjorde J sin også.
    Nå håper jeg at formen blir bedre så du kan reise hjem til din flotte familie. Stå på videre. Kjempe stor klem og masse mer energi fra meg. . .

    SvarSlett
  7. For en fantastisk nyhet Grethe. Har tenkt på deg i hele dag - så glad, så glad på deres vegne nå.

    SvarSlett
  8. Så godt å høre, vennen. Håper virkelig formen kommer seg de neste dagene.

    SvarSlett
  9. Stooooooooooooooooor klem ! Sov godt etterhvert, i morgen er det atter en dag, og morgendagen bringer sol å varme( det sier iallefall Storm..)*ler*

    SvarSlett
  10. SÅ FLOTT!!!!!! Nå ble jeg kjempeglad! Dette fortjener dere, positive tilbake meldinger!Da satser vi på at du får mer energi og bedre dager fremover! Du er i gode hender på sykhuset og de gjør det beste for deg skjønner jeg! Så stå på videre Grethe!Her kommer mer energi fra meg og masse positive tanker !!!
    Ønsker dere en riktig god helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Det var virkelig gode nyheter. Du er så utrolig som vil dele dette med oss. Håper du får bedre dager fremover. Sender gode tanker. Klem

    SvarSlett
  12. Nå ble vi også kjempeglad - feller gledestårer nå!!!
    Det er kanskje litt banalt å skrive og tenke det - men du er en inspirasjonskilde Grethe. Jeg elsker å høre at du er sta, positivt innstil og vil leve det herlige livet sammen med dine nære og kjære...

    Lurt å få bepleining når kroppen ikke er helt medgjørlig. Godt du fikk gode og sløve timer i drømmeland :)

    Mange glade klemmer fra Caroline og familien..

    SvarSlett
  13. Hei snuppa og deilig med gladnyheter:-)) Godt å få i seg litt mat igjen tenker jeg.. Skal gjemme litt tapas til deg !

    Jeg sitter å surfer litt om dagen og kom over denne bloggen: http://marensofie.blogspot.com/

    ..de møtes på Krogstadsenteret.. bare sånn til info liksom da !

    Sees snart.. Klem klem

    SvarSlett
  14. Så bra, endelig en positiv nyhet også!!!
    Klemmer

    SvarSlett
  15. Hei snuppo!
    JAAAA, det var en kjempe god nyhet!! Nå ble jeg så glad. Håper formen også kommer som et skudd.
    Stoor klem fra meg:).

    SvarSlett