torsdag 2. april 2009

Nå er turen bestilt:)

Idag fikk vi bestilt oss tur, det ble forseint igår. Ble litt svett da jeg ringte til to selskaper og de sa dessverre..alt er utsolgt! Men Star Tour hadde plass til oss på Kypros, et barnevennelig og fint sted. Så nå håper vi solgudene er med oss:) Vi drar mandag 13 april og blir borte i en uke.

Jeg har jo ansatt to kokker denne uka, mamma og storebror:) De kokkelerer og lager spennende ting som smaker fantastisk godt! Idag var min kjære mann ute og fisket mat fisk. (han pleier å fiske etter sære andre fisker man ikke kan spise) Han fikk 15 kg sei!! moro! Så da lagde kokkene et fantastisk godt måltid med sei bakt i ovnen og masse godt veggis tilbehør. Joda...jeg spiser jo ikke "dyr" lenger, men fisk er det kjøttet som er mest basisk. Så en gang iblant har jeg tenkt til å spise fisk, og spesielt når min kjære har fisket den. Vi er litt opphengt i mat fortiden siden jeg må legge om alt av vanene mine, men det går overaskende greit.

Imorgen er det MR..faste fra ikveld, pga narkosen. De er jo snille med meg også da på radiumen som lar meg få sove! Det blir så deilig det, så slipper jeg å bruke energi på å psyke meg opp til det. Så takk:)

4 kommentarer:

  1. lykke til skal tenke på deg jeg. klem cathrine.

    SvarSlett
  2. Kjære Grethe

    Tenkjer masse på deg og lykke til i morgon !
    Så fint at de har fått bestillt tur, det blir nok kjekt. Hels dei andre i familien.
    Gode tankar frå Evy

    SvarSlett
  3. Så fint dere fikk bestilt tur. Dere fortjener en flott tur til varmen.
    Ser ut til at du har en fantastisk familie som virkelig stiller opp.

    Dere er i tankene mine hele tiden :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Grethe! Det var kjempebra dere fikk tur,godt å komme litt bort fra hverdagen og bare være sammen hele familien. Kypros blir flott, deilig med sol og varme, slippe all denne snøen på Konnerud! ønsker dere en riktig fin tur og en fin påske! Lykke til i morgen! Varme klemmer fra Mette

    SvarSlett