mandag 13. april 2009

Dagen derpå...

Huff...etter en perfekt dag med fest og moro, kommer som regel dagen derpå! Den har jeg virkelig hatt idag. Men er kjempe glad for at dagen igå ble så bra at jeg kunne delta så mye jeg gjorde og var nesten smerte fri. Men idag strartet jeg med oppkast og har kastet opp alt det jeg har spist! ...og helt utladdet og slapp!

Jeg klarte og komme meg opp og dra med mamma og pappa på stråling, og det gikk bra. Men før det og etter det har jeg ligget på sofaen. Jeg måtte bli igjen hos mam og pap, så Jørgen og barna måtte dra hjem alene. Jeg måtte kutte i opplegget og prøve ritz kjeks, og det har jeg beholdt sammen med litt farris. Så det er godt!

Det har vært en skikkelig "ikke dag" ....og så dro Raymond hjem idag....:( skulle ønske du var her hele tiden!

Imorgen blir en bedre dag, det er jeg sikker på:)

2 kommentarer:

  1. Uff, at du skulle få en så dårlig dag i dag.
    Jeg håper virkelig morgendagen og dagen etter der og dagen etter der osv osv ,blir mye bedre enn dagen i dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Huff at du skulle få en slik dag etter en så fin helg - du er jammen uheldig. Skjønner godt at du også er trist for at Raymond har reist hjem igjen - men godt du har foreldrene dine så nære hele tiden. De er jo bare helt enestående for ikke å snakke om Jørgen. Jeg har ikke ord jeg. . . . Det må bare være så godt å ha en familie som din oppi alt dere opplever om dagen.
    Håper du får en bedre dag i morgen. Stor god bedring klem fra meg

    SvarSlett